Hoe werkt het bestellen?

Het online bestellen van uw cadeau is zeer eenvoudig. In slechts enkele stappen heeft u een cadeau uitgezocht en besteld. Voer op de op uw inlogkaart vermelde website uw e-mailadres en wachtwoord in. Na deze ‘login’ komt u op de welkomstpagina van uw werkgever. U kunt kiezen uit een uitgebreid assortiment geschenken. Klik op het geschenk van uw keuze voor meer informatie en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Doe dit tot al uw punten zijn besteed. Klik vervolgens op 'verder met bestellen'. Voer vervolgens de benodigde (adres)gegevens in op het formulier en klik op ‘ga naar besteloverzicht’. Controleer goed uw gegevens en of de keuze van uw kado(s) correct is(zijn) en pas deze eventueel aan. Uw keuze is definitief als u op ‘uw bestelling plaatsen’ hebt geklikt.

Waarom kan ik niet bestellen?

Heeft u de geldigheid van uw gegevens gecontroleerd op de voucher?
Het is niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen indien de geldigheid is verlopen.

Heeft u het al eens op een later tijdstip geprobeerd?
Het kan zijn dat het nu erg druk is op de site en daardoor niet alle bestellingen lukken. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Krijgt u een foutmelding tijdens het bestelproces dat anders is dan de melding dat de geldigheid is verlopen?
Neem contact op met onze helpdesk.

Wat is de levertijd van bestelde keuzekado's?

Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kunnen worden, dan ontvangt u hiervan een mail met de verwachtte levertijd.

Krijg ik een orderbevestiging van mijn gemaakte keuze?

Bij een correcte bestelling ontvangt u altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail. Bewaar deze orderbevestiging goed. Deze heeft u nodig bij garantie en service vragen.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Is uw bestelling correct geplaatst?
Bij een correcte bestelling ontvangt u altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail. U kunt dit controleren door nogmaals in te loggen. Als u dan uw gemaakte kado keuze ziet verschijnen is uw bestelling gelukt.

Is uw ingevulde e-mail adres juist?
De bevestiging wordt automatisch naar het door u opgegeven e-mail adres verzonden. Na bestelling kunt u helaas niets meer aanpassen. Een nieuwe bevestiging ontvangen op een ander e-mail adres is ook niet mogelijk.

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw spam inbox terecht is gekomen (ongewenste mail inbox). Controleer uw spam inbox op een bevestigingsmail van Keuzekado.

Hoe controleer ik of ik een juiste bestelling heb geplaatst?

U logt nogmaals in met uw loginnaam en wachtwoord (alleen tijdens de openingsperiode van de website mogelijk). De openingsperiode van de website staat vermeld bij uw persoonlijke inloggegevens op de voucherkaart. Vervolgens zal op het scherm de ‘bevestiging van uw bestelling’ zichtbaar worden. Indien dit niet het geval is, betekent dit dat uw order dus niet definitief geplaatst is. U dient uw keuze alsnog definitief te maken door een geschenk te kiezen en daarna op bestelling afronden te klikken.

Kan ik mijn keuze voor een kado wijzigen of ruilen?

Op alle producten (uitgezonderd abonnementen, belevenissen, vouchers, kerstpakketten en giftcards) geldt 14 dagen zichttermijn. Binnen deze termijn mag u uw kado zonder opgaaf van reden kostenloos retourneren en een nieuwe keuze maken. Volg hiervoor de retourprocedure vermeld op de pakbon die is bijgesloten bij uw bestelling.

Nadat u een definitieve keuze van uw bestelling hebt gemaakt worden uw inloggegevens onbruikbaar. U ontvangt altijd per e-mail een orderbevestiging van uw definitieve keuze.

Hebben bovenstaande antwoorden uw probleem verholpen?

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer 0524 221411 (lokaal tarief). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 22.00 uur en op zondag van 12:00 tot 18:00 uur. Houdt uw inloggegevens bij de hand. 

Staat uw antwoord hier niet bij?

Stel hier uw vraag aan de helpdesk.