Hoe kan ik meer informatie over een geselecteerd kado krijgen?

Wanneer u op de website een geschenk selecteert treft u direct alle beschikbare informatie aan door te klikken op de afbeelding van het geschenk. Afhankelijk van het geselecteerde geschenk kunt u, indien er een hyperlink van een website vermeld is, doorlinken voor meer informatie van het betreffende geschenk of de leverancier.

Bestelling verspakket, wanneer wordt deze bezorgd?

Verspakketten besteld t/m 15 december worden in de week voor kerst bezorgd.
Verspakketten besteld van 16 december t/m 20 december worden bezorgd tussen kerst en oud en nieuw.
Bestellingen vanaf 21 december worden bezorgd na oud en nieuw.

Het pakket wordt met PostNL verstuurd. Zodra deze voor u in verzending gaat ontvangt u een melding in uw mailbox.

Hoe lang zijn de giftcards geldig?

De geldigheid van giftcards is per kaart verschillend. De geldigheid van iedere kaart staat vermeld bij de betreffende kaart op de website.

Wat is de waarde van een giftcard?

De waarde van de giftcard staat vermeld bij de artikelinformatie.

Hoe kan ik het saldo van een giftcard controleren?

Het controleren van het saldo van een cadeaukaart is per kaart verschillend. Voor de wijze van saldocontrole verwijzen we u naar de website van de betreffende giftcard.

Heeft bovenstaande antwoord uw probleem verholpen?

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer 0524 221411 (lokaal tarief). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 22.00 uur en op zondag van 12:00 tot 18:00 uur. Houdt uw inloggegevens bij de hand.

Staat uw antwoord hier niet bij?

Stel hier uw vraag aan de helpdesk.