Kan ik mijn geschenk ruilen?

Op alle producten (uitgezonderd giftcards, abonnementen, belevenissen, boeken, vouchers, dranken, food en kerstpakketten) geldt 90 dagen zichttermijn. Binnen deze termijn mag u uw kado zonder opgaaf van reden kosteloos retourneren en een nieuwe keuze maken. Volg hiervoor de retourprocedure vermeld op de pakbon die is bijgesloten bij uw bestelling.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd kado heb ontvangen?

Heeft u een ander artikel ontvangen dan u volgens uw orderbevestiging heeft besteld. Om te kunnen retourneren kunt u uw kado hier voormelden.

Hier logt u in met uw ordernummer en postcode. Na het inloggen klikt u rechts op 'retour aanmelden'. Klik aan welk(e) artikelen u wilt retourneren met vermelding van reden en druk op verstuur. Hierna is uw retour aangemeld en kan kosteloos worden geretourneerd. Volg hiervoor de aanwijzingen in uw scherm.

Wat moet ik doen als ik mijn kado beschadigd heb ontvangen?

Vertoont het geschenk sporen van gebruik of beschadiging? Om te kunnen retourneren kunt u uw kado hier voormelden.

Hier logt u in met uw ordernummer en postcode. Na het inloggen klikt u rechts op 'retour aanmelden'. Klik aan welk(e) artikelen u wilt retourneren met vermelding van reden en druk op verstuur. Hierna is uw retour aangemeld en kan kosteloos worden geretourneerd. Volg hiervoor de aanwijzingen in uw scherm.

Wat moet ik doen als mijn geschenk niet werkt?

Is het door u ontvangen geschenk defect binnen de aangegeven garantieperiode? Om te kunnen retourneren kunt u uw kado hier voormelden.

Hier logt u in met uw ordernummer en postcode. Na het inloggen klikt u rechts op 'retour aanmelden'. Klik aan welk(e) artikelen u wilt retourneren met vermelding van reden en druk op verstuur. Hierna is uw retour aangemeld en kan kosteloos worden geretourneerd. Volg hiervoor de aanwijzingen in uw scherm.

Wat moet ik doen als ik mijn geschenk incompleet heb ontvangen?

Is uw geschenk incompleet bezorgd? Neem dan direct contact met ons op via info@serviceengarantie.nl of klik hier. Wij zullen onze uiterste best doen om het ontbrekende onderdeel zo spoedig mogelijk na te leveren.

Wat is mijn garantiebewijs?

Bij de levering van uw geschenk ontvangt u een pakbon. De pakbon is tevens uw garantiebewijs. Wij kunnen u vragen dit aan ons te overleggen wanneer u een beroep doet op onze Service & Garantie. Houd in dat geval het 'order id' bij de hand. Het 'order id' kunt u terug vinden op de pakbon en op de orderbevestigings e-mail.

Hoe snel krijg ik een reactie van de helpdesk?

Wij streven er naar om uw vraag binnen 1 werkdag, doch uiterlijk 2 werkdagen te behandelen en te beantwoorden. U ontvangt dus altijd binnen 2 werkdagen van ons een reactie.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Bij de bestelling van uw geschenk kunnen wij vragen naar uw naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Uw e-mail adres en telefoonnummer zijn nodig om uw order te kunnen bevestigen of om onduidelijkheden bij u na te kunnen vragen. Keuzekado is geregistreerd bij het Autoriteit Persoonsgegevens onder nummer 1343958. Met deze registratie verklaart Keuzekado uw gegevens uitsluitend te gebruiken voor de verwerking van uw bestelling. Deze persoonsgegevens zullen dan ook niet voor andere doeleinden dan de levering van uw geschenk aan derden worden verstrekt.

Heeft bovenstaande antwoord uw probleem verholpen?

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer 0524 221411 (lokaal tarief). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Houdt uw inloggegevens bij de hand.

Staat uw antwoord hier niet bij?

Stel hier uw vraag aan de helpdesk.