Hoe werkt het?

U heeft van uw werkgever een voucher ontvangen met een persoonlijke inloggegevens.

Vul uw persoonlijke e-mailadres en wachtwoord in op de toegangspagina en u komt terecht op de speciale bestelwebsite.

Op deze website kunt u op uw gemak rondkijken, extra informatie over het assortiment verkrijgen en uiteindelijk beslissen wat dit jaar uw eindejaarsgeschenk wordt. Het cadeau wordt op het door u opgegeven adres bezorgd.

Waarom kan ik niet inloggen?

Heeft u uw inlog juist ingetypt?

Heeft u de geldigheid van uw gegevens gecontroleerd op de voucherkaart?

Gebruikt u een recente versie van uw browser?
Minimale versies zijn als volgt:
• Chrome 30
• Firefox 24
• Edge 11
• Safari 7

Heeft u een ad-blocker of firewall aan staan die geen cookies accepteert?

Cookie-instellingen bij Firefox: om te controleren of de browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende worden gedaan:
• Klik in de browser op het menu-item 'Bewerken';
• Klik daar op het menu-onderdeel 'Voorkeuren';
• Klik daar op het uitklap-item 'Geavanceerd';
• Ga daar naar de sectie over Cookies;
• Selecteer minstens de optie 'Accepteer alle cookies' met de extra optie 'Waarschuw mij',
• Klik op OK.

Cookie-instellingen bij Google Chrome: om te controleren of Google Chrome-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende gedaan worden:
• Klik in de browser op het blad icoon (streepjes);
• Kies voor Opties;
• Scrol naar beneden en klik op Toon geavanceerde instellingen;
• Klik onder de kop Privacy op inhoudsinstellingen onder Cookies;
• Kies voor ‘toestaan’.

Cookie-instellingen bij Safari: om te controleren of Safari-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende gedaan worden:
• Kies de optie 'Safari' in het menu;
• Kies de optie 'Voorkeuren';
• Kies het tabblad 'Beveiliging';
• Onder 'Accepteer Cookies' kunt u de Cookies aanzetten.

Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?

Neem contact op met onze helpdesk via het contactformulier. Wanneer uw inloggegevens op naam zijn gesteld sturen wij u deze per mail toe. Mocht uw werkgever er voor gekozen hebben de inloggegevens niet op naam te stellen dan verifiëren wij vervolgens uw gegevens bij uw werkgever. Zodra dit bij uw werkgever is geverifieerd en geaccordeerd, ontvangt u van ons nieuwe inloggegevens. Vermeld in uw mail de naam van uw werkgever.

Hebben bovenstaande antwoorden uw probleem verholpen?

Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, vul dan bij voorkeur het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer 0524 221411 (lokaal tarief). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.Houdt uw inloggegevens bij de hand.

Staat uw antwoord hier niet bij?

Stel hier uw vraag aan de helpdesk.