Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kunnen worden dan ontvangt u hiervan een mail met de verwachtte levertijd. Wanneer uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een mail met Track en Trace informatie. In de drukke decembermaand kan het voorkomen dat levertijden oplopen. Check altijd de levertijd vermeld op de website en/of op uw orderbevestiging.
U heeft ervoor gekozen het kado af te halen bij een Post NL afhaalpunt van uw keuze. Zodra het daar is aangekomen ontvangt u per e-mail hiervan bericht. Het kado ligt klaar om in ontvangst genomen te worden. Het kan zijn dat de e-mail in uw spam inbox terecht is gekomen (ongewenste mail inbox). Controleer regelmatig uw spam inbox op een mail van Post NL.
Het kado zal 7 kalenderdagen bij het Post NL afhaalpunt blijven liggen. Na deze 7 dagen wordt het teruggestuurd naar de afzender.
Onze helpdesk neemt contact met u op en zal ter verificatie uw gegevens met u doornemen. Men vraagt in dat geval uw loginnaam en wachtwoord bij de hand te houden. Bewaar deze gegevens daarom goed.
Indien u uw kado na 5 werkdagen nog niet heeft ontvangen en geen bericht hebt gehad over een eventuele latere levering, neem dan contact op met onze helpdesk via ons contactformulier.
Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer 0524 221411 (lokaal tarief). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Houdt uw inloggegevens bij de hand.